lemuriza1972statystyki rowerowe bikestats.pl
lemuriza1972
Tarnów

Informacje

  • Wszystkie kilometry: 37869.50 km
  • Km w terenie: 10093.00 km (26.65%)
  • Czas na rowerze: 89d 13h 22m
  • Prędkość średnia: 19.11 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl



Reprezentuję

Gomola Trans Airco Team

Całkiem niezła panorama, kliknij aby zobaczyć



Portal z dużą dawką emocji

LoveBikes.pl - portal z dużą dawką emocji







Moje rowery

Kellys Magnus 29684 km
KTM 19175 km

Szukaj

Znajomi

wszyscy znajomi(65)

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy lemuriza1972.bikestats.pl

Archiwum

  • 2017, Marzec(2, 2)
  • 2016, Grudzień(1, 0)
  • 2016, Październik(4, 3)
  • 2016, Wrzesień(13, 10)
  • 2016, Sierpień(13, 5)
  • 2016, Lipiec(11, 3)
  • 2016, Czerwiec(16, 5)
  • 2016, Maj(15, 12)
  • 2016, Kwiecień(13, 4)
  • 2016, Marzec(8, 4)
  • 2016, Luty(10, 11)
  • 2016, Styczeń(14, 7)
  • 2015, Grudzień(15, 7)
  • 2015, Listopad(8, 9)
  • 2015, Październik(9, 6)
  • 2015, Wrzesień(11, 6)
  • 2015, Sierpień(25, 7)
  • 2015, Lipiec(16, 8)
  • 2015, Czerwiec(20, 21)
  • 2015, Maj(22, 19)
  • 2015, Kwiecień(15, 9)
  • 2015, Marzec(14, 29)
  • 2015, Luty(9, 27)
  • 2015, Styczeń(8, 12)
  • 2014, Grudzień(13, 11)
  • 2014, Listopad(19, 54)
  • 2014, Październik(21, 97)
  • 2014, Wrzesień(14, 59)
  • 2014, Sierpień(18, 45)
  • 2014, Lipiec(21, 66)
  • 2014, Czerwiec(16, 54)
  • 2014, Maj(19, 83)
  • 2014, Kwiecień(16, 60)
  • 2014, Marzec(16, 27)
  • 2014, Luty(22, 89)
  • 2014, Styczeń(26, 93)
  • 2013, Grudzień(23, 64)
  • 2013, Listopad(16, 87)
  • 2013, Październik(15, 38)
  • 2013, Wrzesień(22, 129)
  • 2013, Sierpień(25, 53)
  • 2013, Lipiec(25, 94)
  • 2013, Czerwiec(19, 32)
  • 2013, Maj(21, 89)
  • 2013, Kwiecień(23, 60)
  • 2013, Marzec(15, 61)
  • 2013, Luty(10, 41)
  • 2013, Styczeń(10, 47)
  • 2012, Grudzień(10, 25)
  • 2012, Listopad(13, 79)
  • 2012, Październik(9, 83)
  • 2012, Wrzesień(22, 95)
  • 2012, Sierpień(17, 61)
  • 2012, Lipiec(12, 43)
  • 2012, Czerwiec(22, 66)
  • 2012, Maj(17, 35)
  • 2012, Kwiecień(15, 32)
  • 2012, Marzec(14, 68)
  • 2012, Luty(8, 38)
  • 2012, Styczeń(15, 44)
  • 2011, Grudzień(5, 27)
  • 2011, Listopad(11, 24)
  • 2011, Październik(12, 36)
  • 2011, Wrzesień(18, 71)
  • 2011, Sierpień(21, 67)
  • 2011, Lipiec(23, 79)
  • 2011, Czerwiec(20, 36)
  • 2011, Maj(17, 115)
  • 2011, Kwiecień(26, 116)
  • 2011, Marzec(23, 112)
  • 2011, Luty(17, 88)
  • 2011, Styczeń(26, 102)
  • 2010, Grudzień(22, 91)
  • 2010, Listopad(21, 71)
  • 2010, Październik(16, 52)
  • 2010, Wrzesień(23, 129)
  • 2010, Sierpień(28, 125)
  • 2010, Lipiec(26, 83)
  • 2010, Czerwiec(19, 55)
  • 2010, Maj(24, 74)
  • 2010, Kwiecień(16, 11)
  • 2010, Marzec(25, 18)
  • 2010, Luty(26, 33)
  • 2010, Styczeń(23, 7)
  • 2009, Grudzień(14, 12)
  • 2009, Listopad(17, 14)
  • 2009, Październik(11, 27)
  • 2009, Wrzesień(20, 13)
  • 2009, Sierpień(23, 20)
  • 2009, Lipiec(3, 1)
  • 2009, Czerwiec(1, 2)
  • 2009, Maj(2, 0)

Linki

  • Rowerowe blogi na bikestats.pl
« Po zmierzchu
Gomolątko na K2 ( wizualizacja) »
Czwartek, 20 lutego 2014

Operacja

Kiedyś Myslovitz był jednym z moich ulubionych zespołów. Kiedyś… Bo potem z zespołu odszedł Artur ROJEK. Niebawem ma ukazać się jego płyta solowa, a to utwór tę płytę promujący. Sama nie wiem co myśleć. Jeszcze nie wiem.


Dzisiaj krótka jazda na myjkę, żeby umyć KTM-a przed „operacją”. „Operacja” się udała, a KTM wygląda teraz tak Czy ktoś zauważył jakąś różnicę w stosunku do tego co było?

Znajdź różnicę:)
Znajdź różnicę:) © lemuriza1972 Nowy, stary KTM
Nowy, stary KTM © lemuriza1972

Jest taka piosenka HEY, w której Kaśka śpiewa…. Moja radość niczym niezmącona…. No niestety, moja radość mocno jest dzisiaj zmącona, bo doprawdy trudno jest mi sobie wyobrazić, że lekarz może powiedzieć młodemu człowiekowi u progu sportowej kariery ( z marzeniami,ambicją, planami na przyszłość, wielkim zaangażowaniem w to co robi), że może powiedzieć po dotknięciu zaledwie jego kolana , bez szczegółowych badań, ot tak powiedzieć… … to koniec twojej gry w piłkę już, zerwane więzadła.. pożegnaj się z piłką…. Ponieważ sport dla mnie wiele znaczy, ponieważ przeżywałam podobne chwile w życiu ( aczkolwiek dla mnie były o tyle łatwiejsze, że ja z siatkówką już wtedy nie mogłam wiązać swojej przyszłości, a pomimo tego i tak było to dla mnie niewyobrażalnie trudne chwile), ponieważ wiem jak to ciężko jest powracać do sprawności i ile trudu to kosztuje, ponieważ wiem ile dla tego Dzieciaka znaczy piłka, ile ma marzeń z tym związanych, ze to całe jego życie… to wybaczyć tego Panu Doktorowi nie mogę. Chodziliśmy razem do szkoły. Z panem doktorem. „Ze sportu” to chyba nigdy mocny nie był, więc wiele chyba nie rozumie… Nic nie rozumie. Miejmy nadzieję, że jego diagnoza też jest nieporozumieniem. A jeśli nie.. cóż.. zrobię wszystko żeby pomóc, żeby zwalczyć o te marzenia. I damy radę. Wspólnymi siłami. Bo ten „Dzieciak” na to zasługuje, jak mało kto.
Jak co dzień 500 brzuszków było. Chociaż dzisiaj było mi bardzo ciężko, bo „radość zmącona” , sił i chęci mało…
  • DST 5.00km
  • Sprzęt KTM
  • Aktywność Jazda na rowerze
Linkuj | Komentuj | Komentarze(16)

Komentarze
Ja naprawdę się nie obawiam tej zmiany geometrii:)
A to dlatego, że jestem takim "typem" mało wymagającym, że naprawdę wiele mogę wytrzymać, jesli chodzi o sprzętowe niedogodności.
Jeździłam kiedyś bardzo ciężkie maratony na Magnusie, który miał ( ma ) za długą ramę, który miał niemalże nie działający amortyzator, więc naprawdę nie przeraża mnie minimalna zmiana geometrii:).
zobaczymy jak to będzie, jak się zacznie podjeżdżanie.
Myślę, ze i tak będzie lepiej, bo teraz będę mogła na asfaltowych podjazdach zablokować amortyzator, czego przy Rebie robić nie mogłam, bo ciągle psuła się blokada.
Bardzo się też cieszę , ze skończy się problem zapychającej się błotem podkowy ( była za nisko), co powodowało że dosłownie co chwilę musiałam wyciągać to błoto, żeby koło się w ogóle toczyło.
lemuriza1972
- 18:55 sobota, 22 lutego 2014 | linkuj
Z liskiem rower nabrał charakteru, a 100mm to i tak pewnie przewidziany rozmiar do tej ramy, więc z tą geometrią to nie ma co przesadzać. Ja ostatnio zmieniłem skok ze 100 na 120 i już gorzej się podjeżdża - trzeba było pokombinowć z siodełkiem/podkładkami pod mostkiem :) Szerokości!
k4r3l
- 18:44 sobota, 22 lutego 2014 | linkuj
poczekamy, pewnie nawet kupię płytę:) Lemuriza1972 - 22:22 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
Po kilku przesłuchaniach nie jest źle.
Poczekajmy na pozostałe kawałki.
sufa
- 22:14 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
nie jedzie sam? widać to nie najwyższy model Foxa, bo najlepsze mają funkcje autopilota :P
labudu
- 18:19 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
właściwie nie muszę już nic dodawać, Tomek wiele wyjaśnił.
Dość dobrze zna mój rower.
Powiem tylko tyle, że na Fulcrumach jeżdżę jakieś 2,5 sezonu i nie narzekam:).

A co do stwierdzenia , że Fox sam nie zjedzie.. to cóż.. bardzo błyskotliwa myśl, innowacyjna myśl:)
lemuriza1972
- 15:25 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
jak nic zjechał geometrie, ale 2 podkładki w dół i powinno być dobrze. Ja jak zmieniłem z 80 na 100 to też przez pierwsze 2 tygodnie było dziwnie a później się przyzwyczaiłem- tyle że nie miałem już tego luksusu z podkładkami
labudu
- 10:01 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
Reba miała 80, Fox ma 100, ale geometria się praktycznie nie zmieniła, różnica wysokości mierzona na krawędzi kierownicy to tylko 5 mm, a zawsze można obniżyć mostek ujmując podkładek. Fulcrumy od początku jeżdżą tak jak powinny, na TL-R. Tomek - 09:14 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
A ile ta Reba miała skoku ?
Czy ten Fox to aby nie rozpieprzył geometrii bike''''a ? Bo coś widzę że rogi na fotkach dane są lekko w dół, czyli że przód pewnie się podniósł.
Fulcrumy - jeśli ich wcześniej nie było - palce lizać :)))
Do konwersji na mleko ?
Gość - 09:02 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
Jak się dobrze zastanowić, to pewnie kilka rzeczy by się do wymiany/upgrade''''u znalazło, tylko pytanie czy faktycznie coś ze sobą wniosą. Napęd XT - jest dobrze, koła Fulcrum - jest dobrze, hamulce SLX - jak na to, że kiedyś hamowały tłoczkami - jest rewelacyjnie ;) Reba - no właśnie, ten model był jakiś nieudany. To nie pierwszy egzemplarz, z którym się spotkałem, posiadający jakiś feler. W tym konkretnym przypadku feler polega na braku szczelności pomiędzy komorami, co powoduje, że w losowych momentach potrafi się on zapaść i tak już zostać. Wiadomo, można to próbować wyeliminować i nawet w pewnym zakresie się to udało, ale to już nie jest to samo. Niby masz fajny amortyzator, niby ma działać, a jednak nie działa, a chcąc przejechać cały cykl maratonów pasuje mieć coś pewnego i nie zastanawiać się czy aby w połowie zjazdu nie zawiśniesz na kierownicy ;) Pomimo różnych skrajnych opinii na temat Fox''''ów, mam do nich zaufanie i sądzę, że to będą dobrze zainwestowane pieniądze. Ten konkretny to 32 F 100 CTD FIT Factory. Tomek - 08:32 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
Tomek, nie chodzi o to że Fox to zły wybór :P bo w sumie jedyny słuszny :) Chodziło mi o bardziej o to że Reba jest dosyć dobra i pytanie czy jest sens pakowania kasy w amortyzator skoro można zainwestować w coś innego, np hamulce a Rebe naprawić o ile się da. Ale w sumie tutaj widzę jest podwójny tuning więc tez trzeba inaczej na to spojrzeć skoro Magnus też chciał dostać coś nowego :D A tak w ogóle to jaki to model ? :)
labudu
- 08:11 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
No dobra mądrale, to co niby w zastępstwie Fox''''a? Marzocchi Corsa? RS Sid? Jakiś XFusion? DT? Tylko konkretne modele ;P Tomek - 06:38 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
Foxik fajny.
Ale sam nie zjedzie :)
Gość - 05:47 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
PS
Z Rebą niestety nie wszystko było ok, stąd taka a nie inna decyzja ( i to właściwie od samego początku jej ze mną współpracy).
Lemuriza1972 - 05:15 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
do Magnusa, bo w Magnusie to już nie amortyzator, a atrapa Lemuriza1972 - 05:13 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj
ja wiem :P nowe linki przerzutek :D Fox to Fox, ale i tak chyba bym się nie zdecydował zmieniać z Reby, poszedłbym w coś innego. Oby służył :D Reba do Magnusa czy do żyda?
labudu
- 23:50 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl